Дистанційне навчання
Одним з видів інновацій в організації професійної освіти є введення дистанційного навчання, яке за своєю суттю є особистісно-орієнтованою формою навчання. Дистанційне навчання – це сукупність технологій, що забезпечують доставку студентам основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивна взаємодія студентів і викладачів у процесі навчання, надання студентам можливості самостійної роботи з навчальними матеріалами.
Дистанційне навчання є орієнтованим на впровадження в навчальний процес принципово нових моделей навчання, що передбачають проведення конференцій, самостійну роботу студентів з інформаційними полями з різних банків знань, проектні роботи, тренінги й інші види діяльності з комп'ютерними технологіями. Джерелом інформації в цих моделях є бази даних у віртуальному навчальному середовищі, координатором навчального процесу – викладач, а інтерпретатором знань – студент. Таким чином, діяльність студента змінюється у напрямі від одержання знань до їх пошуку.
Засобами, що забезпечують у дистанційному навчанні використання усіх форм взаємодії, є сучасні інформаційні телекомунікаційні технології, які дають студентам змогу самостійно долучатися до найрізноманітніших інформаційних джерел. Найбільш поширеними засобами організації дистанційного навчання на сьогодні є засоби, що базуються на Інтернет-технологіях – електронна пошта, відеоконференції, чати, форуми, веб-сайти, онлайн-бібліотеки, файли розсилок. Усі ці засоби часто комбінуються з традиційними друкованими матеріалами.
Таким чином, головною особливістю дистанційного навчання є самоосвіта як основа дистанційного навчання, що передбачає самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Дистанційне навчання є ідеальним рішенням для тих, хто віддає перевагу сучасним інформаційним технологіям у навчанні, цінує свій час та заощаджує кошти.
Дистанційне навчання є орієнтованим на впровадження в навчальний процес принципово нових моделей навчання, що передбачають проведення конференцій, самостійну роботу студентів з інформаційними полями з різних банків знань, проектні роботи, тренінги й інші види діяльності з комп'ютерними технологіями. Джерелом інформації в цих моделях є бази даних у віртуальному навчальному середовищі, координатором навчального процесу – викладач, а інтерпретатором знань – студент. Таким чином, діяльність студента змінюється у напрямі від одержання знань до їх пошуку.
Засобами, що забезпечують у дистанційному навчанні використання усіх форм взаємодії, є сучасні інформаційні телекомунікаційні технології, які дають студентам змогу самостійно долучатися до найрізноманітніших інформаційних джерел. Найбільш поширеними засобами організації дистанційного навчання на сьогодні є засоби, що базуються на Інтернет-технологіях – електронна пошта, відеоконференції, чати, форуми, веб-сайти, онлайн-бібліотеки, файли розсилок. Усі ці засоби часто комбінуються з традиційними друкованими матеріалами.
Таким чином, головною особливістю дистанційного навчання є самоосвіта як основа дистанційного навчання, що передбачає самомотивацію студента щодо власного навчання, а також високий рівень самоорганізації. Дистанційне навчання є ідеальним рішенням для тих, хто віддає перевагу сучасним інформаційним технологіям у навчанні, цінує свій час та заощаджує кошти.
На сьогодні дистанційне навчання є однією з провідних світових тенденцій в освіті – ця технологія реалізує принцип безперервної освіти і здатна задовольнити постійно зростаючий попит на знання в інформаційному суспільстві.
Закон України "Про Освіту"Закон України "Про дошкільну оствіту"
Закон України "Про повну середню освіту"
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 (Зі змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.03.2020 № 215) "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2"
Наказ Міністерства освітиі науки України від 25.04.2013 № 466 "Про затвердження Положення про дистанційне навчання"
Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.11.2016 № 1400 "Про затвердження Положення про функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту"
Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.03.2020 № 392 „Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів ”
Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 № 406 "Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу СOVID-19"
Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2020 № 406 "Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу СOVID-19" Лист Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 №1/9-154. Лист Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 № 1/9-160 "Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину"
Спільний лист Міністерства освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 17.03.2020 № 1/9-162 / 02-5/2020 "Про умови та оплату праці працівників закладів освіти і науки в умовах карантину"
РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 11.03.2020 №26/02-05-АГП «Про запобігання поширенню на території Глобинської ОТГ короновірусу COVID-19»
Які платформи використовують наші вчителі: Google Meet, Zoom.