menu
person

16:12
Науково-практичний круглий стіл відбувся!
15 травня 2018 року на базі Пузиківського НВК відбувся Науково-практичний круглий стіл «ШКОЛА – ДУХОВНИЙ ОСЕРЕДОК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ, МІСЦЕВОЇ ГРОМАДИ ТА ДЕРЖАВИ» за участю доктора психологічних наук, професора, провідного наукового співробітника відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (м. Київ) Рибалки Валентина Васильовича та доктора педагогічних наук, професора кафедри економіки, маркетингу, соціальної роботи та економічної кібернетики, завідувача Лабораторії економіки освіти регіону Кременчуцького інституту ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» (м. Кременчук) Самодрина Анатолія Петровича. Також до проведення заходу долучилися: методист методичного кабінету відділу освіти, сім’ї та молоді Глобинської РДА Юременко Людмила Миколаївна, директор Манжеліївськї ЗОШ І - ІІІ ступенів Товстолиткін Микола Григорович, директор Обознівського НВК Палієвець Олена Михайлівна, учителі Глобинської ЗОШ №5 та педагогічний колектив Пузиківського НВК.

 

Рекомендації  науково-практичного круглого столу

 «Школа як духовний осередок розвитку особистості, місцевої громади та держави»

(15.05.2018 р., с. Пузикове, Глобинський район, Полтавська область)

Реформа освіти в Україні ставить перед собою високу мету – «різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності». Школа має відповідати високим вимогам до неї з боку держави, акумулювати в собі духовний потенціал задля розвитку кожної особистості, ставати освітнім осередком громадянського суспільства та оплотом нашої держави. Учасники науково-практичного круглого столу прийшли до резолюції:

  1. В сучасній українській школі, як освітянському осередку розвитку територіальної громади, необхідно передбачити впровадження демократичної системи управління. Вивчати досвід демократичних країн Європейського союзу, зокрема Швейцарії, в побудові демократичних принципів адміністрування навчальним закладом. Запровадити систему референдумів та надання широких можливостей громадському самоврядуванню у вирішенні питань.
  2. На виконання указу Президента України від 26 лютого 2016 року № 68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні» та «Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016 - 2020 роки» шкільну освіту будувати на принципах громадянськості та на засадах розвитку громадянського освітянського середовища. Школа має позиціонуватися як освітній осередок розвитку громади, адже саме в школі виховується особистість-громадянин, здатний до критичного мислення, особистість-патріот з активною позицією, особистість-інноватор, здатний змінювати навколишній світ. І все це одна особистість – освічений українець, всебічно розвинений, відповідальний громадянин і патріот, схильний до інновацій, той, хто поведе українську державу вперед.
  3. Науково-методичну роботу і громадське самоврядування визнати рушійною силою розвитку демократичності школи. Ці фактори мають бути визначальними поруч з такими важливими навчально-виховними процесами, як застосування демократичних принципів у керівництві та контролі, побудова виховної концепції школи на запровадженні досвіду видатного українського педагога, нашого земляка А.С. Макаренка, та визначення змісту роботи школи, її місії.

Організаційний комітет.

Переглядів: 510 | Додав: puzikivska | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar